wtorek, 14 maja 2013

Rozdział 10


 "Tak bardzo chciałabym Cię widzieć więcej i częściej. 
Trzymać Cię za rękę, łapać powietrze. 
Opowiadać Ci jak bardzo kocham i tęsknie ."


Obudziły mnie promienie słońca. Lekko otworzyłam oczy i odwróciłam się w drugą stronę by zobaczyć czy Zayn jeszcze śpi. Nie było go.. 
Poczułam się zawiedziona, że znów mnie zostawił.

Wstałam, założyłam spodenki i ruszyłam w stronę mojego telefonu. Komórka leżała na stole, chwyciłam ją i zadzwoniłam do mamy:
- Cześć mamo - powiedziałam
- Cześć córeczko, wszystko w porządku ? - spytała zmartwiona
- Tak wszystko ok, zostałam na noc u Nialla - skłamałam by się nie martwiła.
- Dobrze, cieszę się że nic ci nie jest - odparła z radością w głosie.
- Za godzinę będę w domu, pa.
- Papa - powiedziała i rozłączyła się.

Odłożyłam telefon i poczułam silne burczenie w brzuchu. Było po 13.00. Pora coś zjeść - pomyślałam i zamówiłam jedzenie. Po chwili ktoś je przywiózł, zjadłam i wyszłam na ogromny balkon. Usiadłam na krześle. Piękna pogoda - pomyślałam i zamknęłam oczy aby się zrelaksować. Czułam gorące promienie na mojej twarzy. Po chwili ktoś zapukał do pokoju. Niechętnie wstałam z krzesła i poszłam w kierunku drzwi.

Otworzyłam a za nimi stał uśmiechnięty od ucha do ucha Harry.
- Co ty tu robisz? - spytałam z wielkim zdziwieniem.
- Przyjechałem dla towarzystwa - powiedział wchodząc do środka.
- Zayn cię przysłał ? - spytałam, zamykając drzwi.
- Tak - odparł
- A ty nie miałeś nic do roboty więc przyjechałeś? - spytałam stanowczo.
- Dokładnie - odpowiedział
Usiedliśmy na łóżko. Po chwili ciszy spytał:
- To co jedziemy gdzieś?
- Tak, muszę jechać do domu - odpowiedziałam wstając.
- Dobra, to w drogę - odparł idąc w stronę drzwi.
Wzięłam swoje rzeczy, wyszliśmy i zjechaliśmy windą na dół.
Oddałam kartę w recepcji. Pani obdarowała nas wielkim uśmiechem i wyszliśmy z hotelu.

Harry otworzył mi drzwi do swojego wielkiego Range Rovera i ruszyliśmy w drogę.
- Ty też masz takie wielkie auto? - spytałam
- Ja go miałem pierwszy - powiedział śmiejąc się.
- Teraz w prawo czy w lewo? - spytał
- Lewo
Resztę drogi rozmawialiśmy o wszystkim, o Niallu, Zaynie i reszcie.

Byliśmy już na miejscu.
- To tutaj - powiedziałam i zamierzałam wyjść ale Harry mnie zatrzymał.
- Chce ci coś powiedzieć ale nie chce by było ci smutno. - odparł spuszczając głowę.
Popatrzyłam na niego ze zdziwieniem.
- Muszę ci to powiedzieć bo chcę byś była z Niallem i chcę byś poszła tam z nami. - dodał
- Ale o czym ty mówisz? - spytałam odwracając się ciałem w jego stronę.
- ... Zayn cię zostawił bo pojechał do Perrie.
Po tych słowach poczułam ukłucie w klatce piersiowej.
- On nadal ją kocha. - odparł smutnym głosem.
 Mój radosny nastrój nagle znikł. Po tych słowach było mi smutno. Siedzieliśmy w ciszy.
- .. To boli ale cieszę się że mi to powiedziałeś. Chciałam kogoś kto jest dla kogoś innego. Teraz wiem, że nie mam po co ranić siebie i innych walcząc o rzecz której nie mogę mieć. - odparłam próbując wysiąść z samochodu.
- Czekaj. To nie wszystko. - powiedział.
Popatrzyłam na niego.
- Niall do mnie dzwonił. - odparł.
- No i co? - spytam z niepokojem. Wiedziałam, że to co zaraz powie jeszcze bardziej mnie zasmuci.
- Powiedział, że mamy do niego przyjechać bo chce nam coś powiedzieć.. coś ważnego. Dodał jeszcze, że nie chce żebyś przyszła bo jest to coś związanego z tobą.
- Jak to ze mną? - spytałam.
- Nie wiem, ale gdy mi to mówił miałem wrażenie jakby chciał żebyś przyszła..
- Nie rozumiem.. o co mu chodzi? - spytałam samą siebie.
- To wszystko? - spytałam.
- Tak. Będę po ciebie o 16 - powiedział całując mnie w policzek na pożegnanie.
- Czyli jednak jedziemy do niego? - spytałam stojąc już koło samochodu.
- Tak. Ubierz się w coś ładnego.. niech wie co traci - powiedział śmiejąc się.
Pomachał mi na pożegnanie i odjechał.
Przeszłam przez furtkę. Otworzyłam drzwi i weszłam do domu.



"Ludzie przychodzą, robią nadzieje, dają poczucie bezpieczeństwa
 i nagle odchodzą bez słowa wyjaśnienia."


__________________________________________________________________________________
podoba się ? :)

piszcie w kom    ❤ 

Coś się zapowiada na to, że jednak będzie coś między Ellie i Niallem. 
Jak myślicie? :))


Jeśli chcesz być na bieżąco, podaj w komentarzu nazwę swojego twittera
a ja będę powiadamiać cię o nowych rozdziałach! :)) 

xoxo

15 komentarzy:

  1. Tak, Tak, Tak! Podoba się jak najbardziej :D Ona powinna być z Niall'em. Pasuje do niego. ;* Rozdział świetny i liczę, że szybko dodasz następny. Weny w dalszym pisaniu życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. kurczę, szkoda, że nie bd z Zaynem.... czekam na nexta.!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze zajebiste;)
    Niall+Ellie-ciekawe połączenie
    Ps.Ale szkoda ,że nie będzie z Zaynem;(
    Pisz , nie mogę się doczekaćć!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. i jak zawsze musi zakończyć się w tak ciekawym momencie, ale i tak zajebisty oczywiście *-* w sumie to fajnie jak byłaby z Zaynem, ale z Niallem też będzie idealnie :) czekam na następny z niecierpliwością :)
    @letmakeamove

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej ! :o
    Jestes zajebista *-* Ellie musi byc z zaynem <333 po prosstu MUSI ! <3 moglabys mnie powiadamiac o nowym rozdziale na moim twiterze @The_Patrycja? :) + mam pytanie ...czy ty nie masz jakies stronki z facebooka bo ktos na fb. ja podal i nie pamietam a tak to bym ci na facebooku napisala :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę powiadamiać na twitterze :))
      btw. moje stronki to Nienawidze, kiedy Zayn budzi mnie o 5 rano. i jestem adminką na Jaram Się Zaynem ;**

      Usuń
  6. Według mnie Ellie powinna być z Zaynem ale z Niallem też tworzą ciekawe połączenie. Tak wgl co do twojego stylu to bardzo mi się podoba, piszesz fajnie. Masz 'lekkie' pióro, zabawnie z dozą humoru- to co uwielbiam w blogach. Pisz dalej bo widzę w tobie talent. Oczywiście są pojedyncze błedy ale któż ich nie popełnia? Każdy to robi. Nie traktuj tego poważnie, naprawdę sądzę, że świetnie piszesz i powinnaś rozwijać się w tym kierunku,. Szkoda tylko, że kończysz w tak wspaniałych momentach. To drażni a jednoczeście intryguje czytelnika. :)

    Jeśli można to podam mój tt z prośbą o powiadamianie o kolejnych rozdziałach :)
    @lucjalovezelki

    Nie chcę się reklamować na twoim blogo, choć byłoby mi bardzo miło gdybyś zajrzała do mojego. Zaczynam więc przydadzą mi się czytelnicy zwłaszcza tak obyci z pisaniem:)

    lucy ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kończę rozdziały w takich momentach aby wywołać napięcie, by czytelnik nie mógł doczekać się następnej części! Tak wiem, może to denerwować i z góry przepraszam! :)


      Dziękuję za szczerą opinie :)

      xoxo

      Usuń
  7. Świetny po prostu świetny ten rozdział i w ogóle cały ten blog :D Kocham, kocham i jeszcze raz kocham :* Fajnie, że wybrałaś Ellie i Niall'a, a nie Ellie i Zayn'a. Oni do siebie pasują (E+N):P Czekam na następny rozdział z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
  8. NIEZIEMSKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ...lubię krzyczeć...
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. http://tylko-czas-pokaze-co-sie-stanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń