niedziela, 9 czerwca 2013

Rozdział 13


"Czułam, że czujesz to co ja, może się myję. Czułam tak, 
gdy spojrzeniami spotkaliśmy się przez chwilę."


    Moje serce biło jak szalone. Boje się. Jego reakcji, tego co napisał. Po chwili chwyciłam telefon w dłoń. To co przeczytałam wprawiło moje serce w wątpliwości:

"Nie możesz mówić, że już ci nie zależy. Przecież to on cie pierwszy spotkał i to w nim się najpierw zakochałaś. Nie chcę o ciebie walczyć, raniąc cię i stawiając przed wyborem. Odpuszczę bo nie wierzę ci, że to co czułaś do Zayn'a nagle wygasło."

  Z mojej twarzy nagle znikł uśmiech, miałam ochotę wstać i pobiec jak najdalej uciekając od problemów i tego co czuło moje serce.
- I co? - spytał Harry.
- Nic - odparłam spuszczając głowę.
- Jak to nic? Pokaż.. - powiedział Louis zabierając mi telefon.
Przeczytał wiadomość i pokazał ją chłopakom.
Siedzieliśmy w ciszy. Myślałam, że już gorzej być nie może lecz się myliłam.

Po chwili to restauracji wszedł Zayn.
- Jestem - powiedział witając się z nami.
Nie wyglądał na szczęśliwego a przecież podobno pogodził się z Perrie.
- Gdzie byłeś? - spytał Liam
- Gdzie jest Niall? - spytał, unikając odpowiedzi.
- Ze swoją dziewczyną - powiedziałam oschle.
- Jak to z dziewczyną? - popatrzył na mnie zaciekawiony.
- Normalnie. - odparł Harry.
- Może opowiesz nam co słychać u twojej dziewczyny? - spytałam.
Nie odezwał się tylko spuścił smutno głowę. Wszyscy siedzieliśmy zasmuceni.
Po chwili odezwał się:
- Może zajęłabyś się swoim życiem uczuciowym?
- Próbuje! Ale co mam zrobić gdy nie wiem co czuje? Gdy zależy mi na Niallu ale on twierdzi, że chcę być z nim bo nie mogę być z tobą? A co jeśli nadal cie kocham i mi na tobie cholernie zależy? - powiedziałam patrząc wprost w jego brązowe oczy.

W jego oczach widziałam cierpienie. Nic nie odpowiedział. Po moich policzkach zaczęły spływać łzy. Wstałam, przeprosiłam wszystkich i wyszłam najszybciej jak potrafiłam.
Usiadłam na ławce przed restauracją. Zamknęłam oczy i próbowałam ułożyć wszystko w spójną całość.
Nie potrafię. Staram się zrozumieć co czuję lecz nie mogę. Jak zwykle oszukuje samą siebie.
- Przepraszam - usłyszałam znajomy mi głos Zayna i nie otwierając oczu powiedziałam:
- To ja przepraszam. Nie potrzebnie wybuchłam i zaczęłam być nie miła.
- Nic się nie stało, każdy tak ma gdy mu zależy.
- Czyli ty też myślisz, że dalej mi na tobie zależy? - spytałam
- Mi na tobie zależy i zawsze będzie zależało. - odparł
- Jak to ci zależy? A Perrie? - spytałam otwierając oczy i odwracając się w jego stronę.
- Kocham Perrie. Zanim cię spotkałem twierdziłem, że jest tą jedyną i mógłbym spędzić z nią resztę życia. Starałem się zapomnieć o tobie, o tym co czuję. Sprawić bym czuł do Perrie to co kiedyś ale nie potrafię. Pojawiłaś się ty i przewróciłaś wszystko do góry nogami. Chciałem byś była z Niallem, zrezygnowałem. Byś była z nim szczęśliwa. - powiedział słodko się do mnie uśmiechając.
- Nie chciałam niszczyć tego co było miedzy wami, przepraszam. - odparłam smutno.
- Nie przepraszaj - powiedział obejmując mnie.
- Co mam teraz zrobić jeśli kocham was obojgu? - spytałam wtulona w niego.
- Niall i ja jesteśmy jak bracia, nie ważne którego z nas wybierzesz między nami zawsze będzie tak samo. Musisz zastanowić się z którym z nas chcesz się codziennie widywać, budzić każdego dnia i spędzić resztę życia. To twój wybór. Najważniejsze jest byś była szczęśliwa. - odparł całując mnie w czoło.
- Porozmawiam z Niallem - dodał
- Dziękuję - odparłam wyplątując się z uścisku.
- Chodź idziemy, chłopaki na nas czekają. - wstaliśmy i wróciliśmy do środka.

Moje życie jest skomplikowane. Staram się oszukiwać samą siebie, raniąc innych i wybierając najprostszy sposób. Życie codziennie stawia nas przed wyborem lecz nie zawsze wybieramy najlepszą z opcji. Tym razem będę musiała wybrać sercem osobę z którą na prawdę pragnę być...


"Gdy myślisz, że jesteś na dnie dna słyszysz pukanie od spodu."


_______________________________________________________________________________
podoba się ? :)
piszcie w kom   



 Jeśli chcesz być na bieżąco, podaj w komentarzu nazwę swojego twittera
a ja będę powiadamiać cię o nowych rozdziałach! :)) 
xoxo



9 komentarzy:

  1. Wow.! Świetny rozdział ♥ Kocham twojego bloga :D Moim zdaniem Ellie powinna być z Niall'em.. Dodawaj szybko nexta.. :P Czekam i pozdrawiam Domi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Czekam na następny *.* Ellie powinna być z Niall'em, potwierdzam Domi *_____________________________________________________________*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ellie i Zayn byliby idealną parą! Czekam na kolejny rozdział :)

    pozdrawiam, yershi xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Ona i niallerrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetny rozdział *_________*

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. PROSZĘ PISZ DALEJ <3
    @ciociazelkowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu nie ma rozdziałów?

    OdpowiedzUsuń
  8. Meeeeeeeeeeeeeeeegaaaaa :D czekam na nastepny ;d

    OdpowiedzUsuń