piątek, 5 kwietnia 2013

Rozdział 6



"W lewej dłoni ściskam świat, a w prawej wiatr
 i nieustannie patrzę jak z obu ucieka czas."



- O czym ? - zapytałam ponuro.
- Jesteś na mnie zła? - spytał patrząc wprost w moje oczy.
- Nie - spuściłam wzrok i chciałam odejść lecz Zayn złapał mnie za rękę i przyciągnął bliżej siebie.
- Proszę, porozmawiajmy. - odparł.
Wyszliśmy na korytarz:
- Widzę, że coś jest nie tak - powiedział zmartwionym głosem.
- Nie jestem zła .. po prostu myślałam, że lubisz mnie tak bardzo jak ja lubię ciebie. - odparłam.
- Lubię cię, nawet bardzo. To, że nie odbierałem nie znaczy, że jest inaczej. - powiedział, ściskając moją dłoń.
- Wiem to. - odpowiedziałam.
- Więc o co chodzi? - spytał, smutnym głosem.
- Już o nic. - odeszłam, kierując się w stronę pomieszczenia w którym byli chłopcy.
- Zależy mi na tobie. - usłyszałam głos Zayna.
- Mi na tobie też. - odparłam.
Uśmiechnęłam się. Staliśmy kilka metrów od siebie. Chciałam podbiec i przytulic go. Lecz nie mogłam. Po chwili zniknął mi uśmiech z twarzy:
- Zależy ci na mnie, ale mniej niż na twojej dziewczynie. - powiedziałam.
- Zerwaliśmy. - odparł nagle.
- Nie wiedziałam. - odparłam, nadal stojąc tyłem do niego.
- Bo nie dałaś mi powiedzieć.
- To i tak niczego nie zmieni. - powiedziałam i weszłam do studia.

- Ey gdzie jest Zayn? Musimy dalej nagrywać - zapytał Harry.
- Jestem - odparł mulat.
Znów zaczęli nagrywać. Widziałam jak Zayn patrzy na mnie smutnym wzrokiem lecz ja nie zwracałam na niego uwagi. Cały czas patrzyłam się na pozostałych, uśmiechałam się słodko i pokazywałam kciukiem, że świetnie się spisują.

 Po 40 minutach wyszli.
- I co dobrze nam poszło ? - spytał Niall tuląc się do mnie.
- Byliście świetni ! - odparłam odwzajemniając uścisk blondyna.
- Powiedziałeś jej już ? - zapytał Liam szturchając Nialla lekko w ramię.
- Aaaa no właśnie .. bo urządzamy dzisiaj imprezę u Louiego i bardzo chcę byś przyszła.
Liam znów go szturchnął:
- To znaczy .. wszystko chcemy żebyś przyszła.
- Od razu lepiej - odparł Louis.
- Jasne! - krzyknęłam z radością w głosie.

Ubraliśmy się i wyszliśmy z budynku.
- Odwieźć cię ? - spytał Zayn.
- Nie, wracam z Niallem. - odparłam oschle i pożegnałam się z chłopakami.
Weszliśmy do auta.
- Jedziemy do mnie czy do ciebie? - spytał Niall.
- A o której jest impreza ? - spytałam.
- O 20.00 ale Louis prosił byśmy przyjechali wcześniej i pomogli mu wszystko przygotować. - odparł uśmiechając się.
- Jest 16.30 - odparłam.
- No to jedziemy na godzinkę do mnie. - powiedział
- Haha ok! - odparłam.

Po 10 minutach byliśmy na miejscu. Weszliśmy do domu.
- Jesteś głodna? - spytał blondyn.
- No pewnie! - powiedziałam.
- To co może Pizza ? - spytał Niall
- Takk! - odpowiedziałam głośno.
Zamówiliśmy wielką pizze i poszliśmy do salonu. Oglądnęliśmy kawałek filmu aż ktoś zadzwonił do drzwi.
- Jest! Pizzzzaaaa - krzyknęliśmy jednocześnie.
Siedziałam na kanapie a Niall przyniósł ogromną pizzę.
Po kilkunastu minutach:
- Dobra już po 17 .. idę się przebrać - odparł blondyn i poszedł na górę.
Czekałam aż zejdzie oglądając końcówkę filmu.
- I jak wyglądam ? - spytał stojąc naprzeciw mnie.
- Mmmm sexy - odparłam ze śmiechem.
- Mmmm dzięki - powiedział po czym zaczęliśmy się śmiać.
- Ok .. jedziemy do mnie .. tez muszę wyglądać sexy.
- Ty zawsze wyglądasz sexy .. - odparł Niall.
- Hahaha niee.

Wstałam i poszliśmy w stronę wyjścia. Ubraliśmy się i ruszyliśmy w drogę. Pojechaliśmy skrótem więc szybko byliśmy na miejscu. Wysiadając z auta zauważyłam przez okno, że pali się światło.

- Yyy moi rodzice już są - odparłam z niepokojem.
- Ooo to miło, z chęcią ich poznam - odparł Niall otwierając furtkę.



"Jak mocno chcemy, możemy wszystko dziś, teraz, od zera. 
Dotknąć snów, żyć, krok po kroku iść do nieba."



__________________________________________________________________________________

podoba się ? :)
piszcie w kom   

14 komentarzy:

  1. O MATKO JEDYNA ! Proszę zrób coś by ona była z Zayn'em błagam cię very very :* Jestę z Tobą od początku powieści i nie mogę sobie wyobrazić że ona odrzuca Zayn'a . KOCHAM TO OPOWIADANIE ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Nie martw się słonko w następna część cis ie bardziej spodoba :);**

      Usuń
  2. Czemu ona tak źle potraktowała Zayna? :(
    fajny rozdział, czekam na następny ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i nie martw się wszystko będzie wyjaśnione w kolejnym rozdziale ! <3

      Usuń
  3. Zaaarąbistyy.!!!

    Dodaj jeszcze dziś nowy rozdział PROOSZEĘĘ. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy bedzie nowy rozdzial ?.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarąbiste !!!! Kiedy nowy rozdział ??? ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. "Mmmm sexy" hahaha xd,super ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń