wtorek, 9 lipca 2013

Rozdział 16



 "Potrzebuje znaku, że coś się zmieni. Potrzebuje powodu, żeby iść dalej."


- Jak to jadę z wami? - spytałam coraz bardziej zdziwiona.
- No jedziemy wszyscy razem - powtórzył Niall.
- Ale czemu ja? O co chodzi? - spytałam a w moim głosie było słychać strach.
- Czekaj.. Louis właśnie przyszedł.. dam ci go. - powiedział po chwili Niall.
Usłyszałam szepty a po chwili odezwał się Louis:
- Hey śliczna! - powiedział radośnie.
- No hey. Co się dzieje? - spytałam
- Chłopaki wpadli na pomysł by wyjechać gdzieś na kilka dni. - odparł
- Kiedy chcecie jechać? - spytałam
- No jutro wylatujemy. Radze ci się pakować haha - powiedział ze śmiechem w głosie.
- Co? Ey no ja się jeszcze mamy nie spytałam. Nie wiem czy mi pozwoli.
- Idź się spytać - powiedział
- Ok, ale gdzie lecimy? - spytałam
- Jak ci powiem to nas zabijesz.
- No mów.
- Na Bali.
- HAHAHA żartujesz sobie? - wybuchłam śmiechem.
- No HAHAHA - powiedział śmiejąc się ze mną.
- No gdzie? - spytałam.
- Na Sycylię. - wydusił.
- Pojebało was za przeproszeniem?
- Idź się spytać mamy!! Czekam. - odparł Louis.
- Ok.

Położyłam telefon na łóżku i zbiegłam szybko na dół.
- Mamooooo! Gdzie jesteś? - krzyknęłam na cały dom.
- W salonie!! Nie drzyj się!! - krzyknęła na cały dom.
Pobiegłam szybko w stronę salonu.
- Jezu dziecko nie biegaj po domu. - odparła przesuwając się aby zrobić mi miejsce na kanapie.
- Przepraszam. - usiadłam tuż obok niej i przerzuciłam wzrok na telewizor.
- Mamo?
- Tak, kochanie? - spytała nie odrywając wzroku z telewizora.
- Chce wyjechać na wakacje ze znajomymi.
Odwróciła gwałtownie wzrok na mnie i powiedziała:
- Gdzie?
- Ale nie martw się o mnie.
- Gdzie? - powtórzyła.
- Na Sycylię.
- O mój boże. - krzyknęła.
- Mogę? Proszę? Nie martw się o mnie. - spytałam przytulając się do niej.
- Z kim? - spytała zmartwiona.
- Z Niallem i resztą chłopaków.
- Ale będziecie tylko wy czy też ktoś odpowiedzialny? - spytała.
- Ja jestem odpowiedzialna!! Pewnie będą z nimi jacyś ochroniarze czy ktoś tam.
- Plissss mamuś.. mogę ? - spytałam jeszcze raz.
- Pod warunkiem ze będziesz do mnie dzwonić! - uśmiechnęła się.
- No jasne, że będę dzwonić - pocałowałam ją w policzek i wstałam z kanapy.
- Mamo?
- Co jeszcze? - spytała
- Jak cię zawołam za ok.20 minut to przyjdziesz mi pomóc się spakować? - spytałam milusio i zrobiłam minę słodkiego psiaka.
- Pakować? już? - spytała zdziwiona.
- Noooo bo wiesz ... lecimy jutro. - powiedziałam szybko i wybiegłam z salonu w stronę pokoju. Usłyszałam tylko głos mamy:
- No ja cię chyba uduszę!
- Też cie kocham! - krzyknęłam wchodząc do pokoju.

- Halo? Piękny jesteś tam? - spytała ze śmiechem.
- Jestem.. czekaj włączę głośnik.
- Kur** jak to sie włącza? Ey Niall ten telefon jest jakiś do dupy!! .. Nie wiem weź to włącz.
- Hahahaha.
- Dobra już.
- No moja mama się zgodziła.
- Jestt! yeahhhhhh - zaczęli krzyczeć z radości.
- O której wylatujemy? - spytałam.
- O 12 .. będziemy tam na 18. - odparł Zayn.
- Harry po ciebie przyjedzie. - dodał Louis.
- Ok. Dobra misiaczki wy moje kochane ale ja już kończę, muszę sie spakować i takie tam. - odparłam.
- Nieeeeeeeeee - usłyszałam głos Liama.
- Hahahahah Liaś? - spytałam śmiejąc się.
- No ja, Harry zaraz będzie. - odparł
- A co wy tak razem wszyscy? - spytałam.
- Śpimy wszyscy u Nialla dzisiaj. - odparł Harry.
- Aha.. dobra ja lecę się pakować.
- Ok. ale o 20 na skypie sie widzimy wszyscy. - odparł Louis.
- Ok ale napiszcie mi jeszcze sms bo mogę zapomnieć. - odparłam
- Pa wszystkim! - powiedziałam z uśmiechem.
- Paaaa - odpowiedzieli wszyscy razem.
Rozłączyłam się.
- No to pora na pakowanie - powiedziałam do siebie i zawołałam mamę.



"Nie całuj i nie dotykaj mnie tak we śnie, bo rano nie mogę się pozbierać..." 


_____________________________________________
trochę nudny :/ chyba nie wyszło mi ://

podoba się?
piszcie w kom
 Jeśli chcesz być na bieżąco, podaj w komentarzu nazwę swojego twittera
a ja będę powiadamiać cię o nowych rozdziałach! :)) 

xoxo

6 komentarzy:

  1. Świetnie wyszedł :-) czekam na następny rozdział.
    @AlicjaSzramowsk mój twitter :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział :) Dodawaj szybko następny.. Czekam na nexta i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super dodawaaaj następny ; ) ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Mhm, ciekawie się zapowiada :D Czekam na następny rozdział.
    Zapraszam do mnie : mam tylko jeden rozdział, ale drugi w przygotowaniu :)

    http://modlacsieolepszezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny <3 Dzisiaj przeczytałam całe 16 rozdziałów i nie mogę się doczekać kolejnego <3 Masz talent kochanie ;** Mam nadzieję,że Ellie będzie z Zaynem.
    To mój twitter: @sandra696969696

    OdpowiedzUsuń