niedziela, 18 sierpnia 2013

Rozdział 20


 "To jest czas, kiedy wszystko jest łatwiejsze krótki czas który nazywamy szczęściem."


Wyplątaliśmy się z uścisku i schodziliśmy na dół po schodach.
- Mówiłem ci już, że sexy wyglądasz? - spytał łapiąc mnie za rękę.
- Tak mówiłeś i ty też sexy wyglądasz. Bardzo Sexy haha - odpowiedziałam i zaczęliśmy się śmiać.
- No jesteś już. - odparła Eleanor nagle pojawiając się obok nas.
- Jestem, jestem. - odparłam i w trójkę wyszliśmy do ogrodu w którym wszyscy już na nas czekali.

Niall cały czas trzymał mnie za rękę więc Zayn patrzył na nas smutnym wzrokiem.
- o mój boże Ellie nie mogłaś założyć czegoś innego, czegoś co odkrywa trochę więcej ciała ahhaah - powiedział Harry śmiejąc się i wpatrując się we mnie jak w posąg.
- hahaah następnym razem przyjdę odziana w stanik i majtki z liści haha.
- Dobra - powiedzieli jednocześnie Harry,Liam i Niall i wszyscy zaczęliśmy się śmiać.

Usiadłam przy basenie mocząc nogi w wodzie. Po chwili obok mnie usiadł Niall i Harry.
- Ey ale serio możesz założyć ten strój z liści. - powiedział Niall głupkowato się uśmiechając.
- Haahha no na pewno głupolu. - odparlam szturchając go w ramię.
- Ale to jest bardzo dobry pomysł - odparł Harry.
- Haah uspokójcie się już haha - odparłam.
- Jak go założysz. - dodał Niall i zaczęliśmy się śmiać.
- HAHA nie da się z wami normalnie porozmawiać.. - odparłam.
- To jest akurat prawda - powiedział Louis siadając obok nas. Po chwili dołączyła się również El.
Zayn i Perrie siedzieli z dala od nas i rozmawiali.
- Ellie założysz ten strój jutro. - odparł Liam wchodząc do wody.
- hahah kolejny, nie wierzę. - odparłam.
Wszyscy zaczęliśmy się śmiać.
- Eleanor też mogłabyś założyć taki strój. - odparł Louis.
- Hahah no jasne. - odparła śmiejąc się.
- Dobra no to jedziemy. - odparł Harry patrząc w stronę Nialla i szyderczo się uśmiechając.
 - O co chodzi? - spytałam speszona.
- Nic, nic - powiedział Harry wstając. Po chwili Niall stał obok niego.
- HAHAH Ellie uciekaj bo cię wrzuca do basenu. - krzyknęła przez śmiech Eleanor.
- Co? Niee. Zostawcie mnie .. niee aaaa - odparłam trzymając się brzegu basenu. Poczułam na sobie ręce Harrego na potem Nialla.. próbowali mnie podnieść.

- Harry, Liam chodźcie na chwilę. - usłyszeliśmy męski głos Paula.
- No nie.. Paul wszystko zepsułeś - odparł Harry po czym dodał:
- Jeszcze tu wrócę hahah.
 - Znowu zepsułeś nam zabawę. - odparł Liam.
- Mam coś jeszcze do powiedzenia przystojniaczku? - odparł śmiejąc się Paul.
- Już idziemy. - odpowiedzieli razem i oddalili się od nas.

- Ciekawe co muszą zrobić tym razem. - odparł Louis przesuwając się bliżej mnie, El zrobiła to samo.
Louis złapał Eleanor za rękę a ona oparła głowę na jego ramieniu.
- Ooo jak słodko. - odparłam wpatrując się w nich.
- Niall też jest słodki i lubi się przytulać. - odparł Louis puszczając oczko w stronę Nialla.
- Hhahaha on jest słodziutki - odparłam łapiąc blondyna za rękę. Uśmiechnął się do mnie zarumieniony.
- Ale jesteście słodcy, zrobić wam zdjęcie? - odparła nagle Perrie siadając obok nas.
Popatrzyłam się w stronę Zayna, był smutny.
- No pewnie, czemu nie pff. - powiedział Zayn i pośpiesznie wszedł do domu.
- A temu co znowu. - odparł Louis.
- Nie wiem ostatnio jest jakiś dziwny, nie mam pojęcia co się z nim dzieję. - powiedziała Perrie.
- Pogodziliście się? - spytałam zmartwiona.
- Chyba tak, o ile przestanie być taki ponury.
- Mam nadzieje, że wam się wszystko ułoży. - odparł opiekuńczo Niall.
- oo dziękuję, tez mam taką nadzieję. - odparła Perrie uśmiechając się.
Przerzuciłam wzrok na Nialla i popatrzyłam się na niego smutnym wzrokiem.
- Bardzo go kocham - dodała po chwili blondynka.
Moje serce zadrżało. Co ja robię. Przecież ona go kocha, a ja to niszczę - pomyślałam.

- Ellie? - usłyszałam głos Paula.
- Tak?
- Chodź .. - odparł i wszedł do domu.
- Ok, to idę.. zaraz wracam. - odparłam wyplątując moją rękę z uścisku Nialla.
- Ale wracaj szybko, zanim kto s wypije wodę z basenu. - powiedział Louis śmiejąc sie w niebo głosy.
- Hahahah ok - powiedziałam i weszłam do domu.

Weszłam do kuchni i zobaczyłam ubranego Harrego i Liama stojąc obok ochroniarza.
- Tak Paul? - spytałam zdziwiona.
- Ubierz się, pojedziesz z nimi do sklepy kupić coś do jedzenia. - powiedział uśmiechając się do mnie.
- Ok.. zaraz wracam. - odpowiedziałam speszona i wbiegłam szybko na górę.
- Narzuciłam na siebie pierwsza lepszą sukienkę i wybiegłam z pokoju. <KLIK>
Schodząc po schodach zobaczyłam Zayn'a siedzącego na kanapie w salonie. Miał spuszczoną głowę, nie widziałam jego twarzy.
- Zayn wszystko dobrze? - powiedziałam smutno podchodząc bliżej niego.
- Porozmawiamy jak wrócisz.
- Ale.. - nie dał mi dokończyć:
- Idź.
Popatrzyłam na niego ostatni raz i wyszłam przed dom.
- Szybka jesteś. - odparł Liam otwierając mi drzwi.
- Jedźmy. - odparłam smutno wsiadając do wielkiego czarnego Range Rover'a <KILK>
Zamknął na mną drzwi.
- Co się stało? - spytał Harry wsiadając do auta i zapinając pasy.
- Zayn. - odparłam.
- Nie martw się, przejdzie mu i będzie dobrze. - powiedział Liam wychylając się z tylnego siedzenia.
Harry odpalił samochód i ruszyliśmy w drogę.
- Chodzi mi o to, że psuje jego związek z Perrie. - powiedziałam po chwili.
- Co ty mówisz. Zayn dobrze wie, że to nie jest twoja wina tylko jego bo nie wie co czuje. - odparł Harry.
- Ale przecież ja też nie wiem co czuje.
- Tak, ale gdyby tak bardzo kochał Perrie to nie zawracałby sobie tobą głowy. - dodał Liam.
- Serio? - spytałam patrząc na niego z uśmiechem.
- No serio, serio .. bardzo bardzo serio hahaha serio seriooioioiio
- Hahahah Liaś odwala ci? - spytał śmiejąc się Harry.
- To chyba przez ta wodę w basenie. - powiedział.
- Hahahah no chyba raczej nie inaczej, nie inaczej, inaczej heheh - powiedział Harry.
- Jadę z debilami, debilami, debibibibilami - powiedziałam i wszyscy zaczęliśmy się śmiać.
- Wszystko będzie dobrze - powiedział Harry słodko się do mnie uśmiechając.
- Musi być dobrze. - dodał Liam.

- Kocham was chłopaki! Wiecie o tym? - powiedziałam z uśmiechem i radościa w głosie.
- Dowiemy się jak założysz ten strój z liści heheh - powiedział głupkowato Liam.
- Dzięki ci boże, że jesteśmy miejscu hahah! - powiedziałam głośno.

Wyszliśmy z auta i weszliśmy to niewielkiego sklepu.


"Więc spleć palce z moimi palcami i chodź, prowadź i daj się prowadzić." 


_________________________________________________________________________________
Co myślicie?
Podoba wam się? :)
kto jest waszym faworytem Zayn czy może Niall? <3

nowy rozdział za kilka dni! Bądźcie czujni! :)

Jeśli chcesz być na bieżąco, podaj w komentarzu nazwę swojego twittera
a ja będę powiadamiać cię o nowych rozdziałach! :)) 

xoxo

21 komentarzy:

  1. Kocham Cię. <33 i Twoje opowiadania. Są zajebiste. <3 Nie mogę się doczekać następnego. *__*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czytać Twoje opowiadanie, jest ekstra :)

    Moim faworytem jest Zayn, ponieważ baardzo go lubię :) hah

    Już nie mogę się doczekać następnego rozdziału *_*

    Pozdrawiam ! :)

    NaaN

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahahahahahahhahahahah
    20 minut później
    hgahhahahahahahahaha
    nie mogę z tego stroju z liści, a przede wszystkim z Liasia. Jak ja ich kocham <3
    Hmmm... Z kim ma być Ellie?
    Wydaje mi się, że Niall gra trochę nie fair.
    Szkoda mi Zayna. Widać, że kocha Ellie <3
    Ale Niall też ją kocha... i tym problem.
    Zayn, Niall, Zayn, Niall i tak w kółko będę sobie powtarzać, aż nie wybiorę.
    Ale jakoś mi bardziej Zayn do niej pasuje. Jakby co to ja się Horankiem zajmę ;) hahahah

    OdpowiedzUsuń
  4. serio że w takim momencie? jestem ciekawa co powie Zayn nie wiem nawet jak nie mogie sie doczekac kolejnego jak dla mnie ona bardzie pasuje do Zayna!! czekam na kolejny i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny, genialny, genialalalalny rozdział :D Haha.. rozwaliłaś mnie tym strojem z liści i w ogóle :P Ja jestem za tym żeby Ellie była z Niall'em, bo on jest moim ulubieńcem i po co niszczyć już do końca związek między Zayn'em a Perrie? Hmm..? Kocham to opowiadanie ♥ Czekam na nexta i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. kooooooooooooooooooocham to opowiadanie i mam nadzieję że Ellie będzie z Zaynem ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Super♥ Zdecydowanie Malik ;-)) Mogła byś mnie informować mój tt to @Patii_heart18

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny rozdział :) Jak dla mnie Ellie powinna być z Niallem, widać że Zayn cały czas niszczy swój związek z Perrie. Z niercierpliwością czekam na następny :)
    I zapraszam do mnie : http://kochajmniepoprostumniekochaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. @Mrs_Gomez_Bitch mój twitter :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny rozdział <3 A tym strojem z liści to mnie rozwaliłaś xdd Ona musi być z Niallem <3 Nie mogę się doczekać następnego <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Super <3 Szybko dodawaj nexta, czekam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham twojego bloga <3 dawaj szybko next plissss :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czekam na następny :)) jest super <3 a co do tego kto jest moim faworytem... to mnie mam pojęcia ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju Świeetny ♥ Next ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawie się robiii ;d <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Awwww super rozdział !!!
    Pisz nexta !

    OdpowiedzUsuń
  17. Chcemy naxtaa :D

    OdpowiedzUsuń
  18. wybierze Zayna czy Nialla? czekam na nastepny ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Superr. ;) chcę next! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny. Oczywiście, że Niall

    OdpowiedzUsuń